Välkomna till 2011!

Idag är det första dagen på det nya året och jag har faktiskt tjuvstartat med att lägga upp recept inför nästa vecka =] Under Veckans Nykomling finner ni ett recept från min nyårsafton, nämligen Spaghetti Neri med valnötter och grön sparris.
   Spaghetti Neri är en svart pastasort som innehåller bläck från just bläckfisk, där av färgen. Igår var första gången jag testade detta och det blev ett väldigt lyckat recept! =]
   Förhoppningsvis kommer många fler recept läggas upp under årets gång, men just i denna stund finns 31 recept  från det gångna året upplagda. Jag lägger upp bilder på dem här under och för att gå till något av recepten är det bara att klicka på bilden.

Efterrätter & Bakning:
        
  


Kyckling:
        
        


Kött:

        
        
  

 
Pasta:                                                             Fisk & Skaldjur:
                                 


Vegetariskt:
        



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0