Ny funktion på bloggen! :)

Jag har lagt in en betygsfunktion under fliken Recept som gör att ni läsare nu kan betygsätta betygsätta de recept som ni provar (om ni provar något :P) Detta gör ni i så fall genom att gå in på det specifika inlägget till det receptet (så att bara det receptet syns), antingen genom att klicka bland rubrikerna under "Senaste inläggen" eller genom någon av kategorierna och in i önskat recept :) Just nu är alla recept betygsatta efter min sambos tycke, eftersom han är den enda som smakat alla mina skapelser :P
Det vore väldigt roligt om ni ville använda den här funktionen! Har ni inte provat något recept kan ni ju i alla fall få en sorts vägledning genom den nuvarande bedömningen :P Man kan välja mellan 1-5 stjärnor och dessa finner ni direkt under titeln för varje recept. Tyvärr kan man inte se detta direkt från framsidan utea man måste klicka in på ett specifikt recept.
Det vore även roligt om ni som inte redan har gjort det gick in i mitt förra inlägg och röstade i de 3 små frågor jag lagt upp! Jag försöker göra Day by Day Foods så bra som möjligt och det är ju för er läsare den finns till, så vad kan vara bättre än att ta råd från er? :P
Som vanligt har jag uppdaterat Veckans Nykomling som den här gången är min variant av Fish and Chips. Klicka på bilden under för att komma till inlägget :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0