Var med och rösta!

För att kunna förbättra Day by Day Foods vore det bra om jag kunde få höra några av er läsares åsikter. Nedan har jag listat upp några frågor och svarsalternativ och jag vore tacksam om ni tog er tid att svara på dem :)
   Den översta går endast att fylla i ett svarsalternativ, men i de under kan man fylla i flera.


webvoter-omröstning
Hur ofta ska jag uppdatera bloggen för att den ska vara intressant?

En gång i veckan
En gång om dagen
Inte speciellt ofta
Några gånger i månaden
Några gånger i veckan

Se resultat


webvoter-omröstning
Inom vilken kategori skulle du vilja se fler recept?

Efterrätter & Bakning
Fisk & Skaldjur
Kyckling
Kött
Pasta
Vagetariskt

Se resultat
webvoter-omröstning
Vilka funktioner brukar du besöka på Day by Day Foods?

Kontakt
Matsedel
Recept
Startsidan
Veckans Nykomling

Se resultat


Tack för din medverkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0