Nyheter

Välkomna till min nya matblogg! Här tänker jag dela med mig av mina matupplevelser och mina små experiment. Jag kommer publicera egna och tagna recept och min matsedel för veckan. Missa dessutom inte "Veckans nykomling", där jag varje vecka kommer lägga ut ett helt nytt recept.
   Matlagning är ett stort intresse för mig som jag ständigt försöker utveckla genom att finna ny inspiration. Så förhoppningsvis kan mina recept vara till inspiration till någon annan. :)
   Om någon har några frågor kan ni även kontakta mig på min mailadress. All information finns tillgänglig under fliken "Kontakt".




Kommentarer
Postat av: henrietta

snygg bakgrund på bloggen ;D

2010-03-22 @ 20:52:47
URL: http://agneshenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0