Premiär för fredagsmys!

Efter att ha kollat igenom resultaten av förra veckans omröstning här på bloggen så tycker majoriteten att jag borde uppdatera oftare än en gång i veckan för att Day by Day Foods ska vara intressant. De flesta har åxå efterfrågat fler recept inom kategorin Kött och Efterrätter & Bakning. För att möta dessa önskemål har jag infört en ny flik på min blogg, Fredagsmys! Den har premiär nu till helgen och där kommer jag lägga upp extra goda och speciella recept som passar bra när det är dax för helg. Ni kan redan nu gå in och kolla om ni vill, men första receptet har inte kommit ut än. Jag hoppas att mina läsare kommer att uppskatta (och använda!) denna nya funktion :)
   Eftersom det är ny vecka har jag så klart lagt ut ett nytt recept på Veckans Nykomling. Klicka på fliken så finner ni ett recept på en mild och krämig pastagratäng, ett utmärkt recept när man inte vill krångla för mycket i köket men ändå få en god maträtt. Check it out, och kom ihåg att om man klickar in på varje specifikt recept (så att endast det receptet syns) så kan ni nu betygsätta alla rätter under fliken Recept med 1-5 stjärnor! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Jag svara här på din kommentar :)

Jag förstår inte hur de ens kan tänka tanken på att bygga ett till Gekås. Grejen är ju som du säger att det bara finns ETT. Det blir ju inte alls samma sak när det finns flera.. Bussbolagen som kör resor till Gekås skulle nog förlora en del.. Visst skulle det bli lättare för folk att ta sig till Gekås och kanske åka oftare om det fanns två men det känns ändå dåligt..

Jag hoppas att det inte blir så utan att det fortsätter att satsa på det som finns och bygger ut det lite till så man får plats där inne!



Ps: Ser fram emot fredagsmys premiären! :)

2011-02-03 @ 09:20:48
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0