Ny vecka...

...och dax att planera vad man ska äta de kommande dagarna. Att åka och handla utan att ha en färdig plan brukaf för mig inebära att det slinker ner både det ena och det andra i korgen som jag egentligen klara mig fint utan. Därför försöker jag alltid komma upp med en matsedel inför veckan, men idag har jag inte funnit nån vidare inspiration. En uppdatering kommer nog seare, jag får vänta tills jag vaknat ordentligt först :P
   På Veckans Nykomling har jag lagt in ett recept på en god och väldigt enkel kycklingwok med lite het eftersmak. Receptet passar dig som inte är rädd för lite sting på tungan :) Sedan har även förra veckans recept (den krämiga pastagratängen och cupcakesen) hamnat under fliken Recept. Gå gärna in och beygsätt om du testat något av dem, detta gör du genom att klicka in på detta specifika recept via sidpanelen eller genom att kategorisöka.
   På fredag kommer åxå ett nytt recept in under fliken Fredagsmys :) Vad tycker ni om min nya flik till bloggen? En bra funktion ellr överflödig? Lämna gärna en kommentar och säg vad du tycker!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vill du vara med och tävla om ett int halsbadn? Klicka då här: http://selb.blogg.se/2011/february/tavling.html

2011-02-11 @ 11:09:36
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0