Hot, hot, hot! :)

Som ni kanske märkt har jag en förkärlek till lite kryddigare mat, inte så att man sveddar gommen, men med lite extra knorr på. Denna veckan har jag lagt upp ett recept på köttfärssås under Veckans Nykomling som är lite hetare i smaken. Det är en god och krämig köttfärssås som inte är så där rinnig och blöt som vissa andra köttfärssåser kan vara. Det roliga är att varje falmiljs köttfärssås är den andra olik, och här är vårt familjerecept :)
    Till veckans Fredagsmys tänkte jag göra lite uppehåll i bakverken och faktiskt bjuda på ett matrecept. Gå in på fredag för att se vad som bjuds :) Jag har även uppdaterat Matsedeln den här veckan, så gå gärna in där och titta om du behöver inspiration. Klicka på bilderna för att komma direkt till recepten! :)


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-03-08 @ 10:44:56
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: amber

var med och tävla om att bli dagens blogg hos mig :D



2011-03-16 @ 17:21:47
URL: http://longwiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0