GI-vecka på bloggen!

Denna vecka kommer jag lägga ut två recept som är GI-insprierade, eftersom det ibland kan vara bra att äta lite nyttigare som man också håller sig mätt på längre.
   Under Veckans Nykomling hittar ni ett recept på kött med grönsaker och tzatziki, något som är en väldigt stor hit här hemma! Själv följer jag inte någon diet utan lever efter ett "äta lagom av allt"-tänk, men detta är en riktigt god maträtt även om man inte kör på GI-metoden.
   Till på fredag kommer jag även lägga upp en smarrig efterrätt som även den är GI-godkänd. Vad det är tänker jag inte avslöja just nu, men jag lovar att även den går hem hos er gotteälskare som inte följer någon diet. Så kolla in Fredagsmysfliken på fredag så hittar ni receptet där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0