Construction work! =]

Just nu är Day by Day Foods under ombyggnation! Efter att ha börjat ett nytt liv i en helt ny stad tänkte jag att min matblogg behövde ett facelift =]
   Jag har lagt ut en ny matsedel och ett nytt recept på Veckans Nykomling, och dessa går utmärkt att läsa även om designen runt omkring kanske ändras mellan varje tryck. Jag har bara ett par smådetaljer kvar att fixa, men dessa är lite kluriga så det kanske tar tid.
   Det känns i alla fall bra med höst och att äntligen vara tillbaka bakom tangentbordet! =] Jag ska försöka uppdatera bloggen precis som innan sommaruppehållet, dvs minst en gång i veckan. Stay put och håll utkik efter nya roliga recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0