2010-04-19

Hej alla läsare!

Idag är det måndag vilket innebär uppdatering här på Day by Day Foods! :)  Jag har idag uppdaterat Matsedel och Recept, samt Veckans Nykomling som denna vecka är fiskbullar med sting. Så klicka er vidare i flikarna här ovanför och kolla in veckans nyheter!
   Nästa vecka tänkte jag ha en specialvecka här på Day by Day Foods då jag från måndag till torsdag kommer uppdatera med ett nytt recept under liken Veckans Nykomling. Temat för denna specialvecka är meny, så jag kommer börja med att publicera ett frukostrecept och vidare under veckan arbeta mig igenom lunch, middag och efterrätt. Missa inte detta! :)
   Det var allt från mig för den här gången, men glöm inte titta in nästa måndag för nya uppdateringar på Day by Day Foods!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0